آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 منتشر شد و هم اکنون از طریق سامانه یکپارچه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت است. تمامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی، به صورت چند برابر ظرفیت به مرحله ارزیابی تکمیلی و مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت می شوند. همچنین داوطلبان در صورت قبولی تا 10 روز  فرصت دارند جهت ادامه مراحل جذب و استخدام به محل خدمت خود مراجعه کنند.

انتشار دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی منتشر شده است که هم اکنون از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت است. شایان به ذکر است که متقاضیان تا روز 13 آذر مهلت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم است بدانید آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1402 در روز 8 دی به صورت همزمان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و نتایج آن نیز در تاریخ 27 دی اعلام می شود.

آغاز ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری 1403

ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری 1403 آغاز شده است و تا روز 11 آذر ادامه دارد. داوطلبان می توانند برای دانلود دفترچه راهنما و انجام فرآیند ثبت نام، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. لازم است بدانید که کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری 1403 در روزهای 3 تا 5 اردیبهشت منتشر می شود و زمان برگزاری آزمون نیز 6 و 7 اردیبهشت ماه تعیین شده است.

آغاز ثبت نام کنکور اختصاصی فرهنگیان 1403

ثبت نام آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی 1403  آغاز شده است و تا روز 11 آذر ادامه دارد. داوطلبان باید دفترچه راهنمای آزمون را به دقت مطالعه کنند و سپس از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت نام اقدام نمایند. شایان به ذکر است که کنکور اختصاصی تربیت معلم 1403 در روزهای 6 و 7 اردیبهشت برگزار می شود و کارت ورود به جلسه نیز از روز 3 تا 5 اردیبهشت قابل دریافت است.

اهمیت نمرات نهایی برای داوطلبان آزمون فرهنگیان 1403

قرار است آزمون فرهنگیان که در سال 1403 برای اولین بار برگزار می شود، دفترچه اختصاصی داشته باشد و داوطلبان متقاضی، باید علاوه بر دفترچه سوالات در  هر گروه آزمایشی، به دفترچه ویژه گروه فرهنگیان نیز پاسخ دهد. میزان تاثیر نمرات در قبولی دانشجو معلم، به صورت 50 درصد سوابق تحصیلی، 25 درصد آزمون اختصاصی (15 درصد نمرات کنکور سراسری و 10 درصد آزمون اختصاصی فرهنگیان) و 25 درصد مربوط به ارزیابی شایستگی های معلمی خواهد بود. لازم است بدانید دروس امتحانی و ضرایب آن ها در دفترچه اختصاصی آزمون ویژه دانشگاه فرهنگیان به ترتیب هوش و استعداد معلمی با ضریب 3، تعلیم و تربیت اسلامی با ضریب 2 و فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی با ضریب 2 است.

آخرین اخبار از طرح جدید کاهش خدمت سربازی

طبق مصوبه جدید مجلس، قرار بود که به منظور ایجاد انگیزه برای جوانان، مدت خدمت سربازی به میانگین 12 ماه کاهش یابد و تکلیف مشمولان غایب و افرادی که خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند نیز مشخص شود. با این حال اینکه این مصوبه اجرایی شود یا نه به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بستگی دارد و البته هنوز طرح کاهش مدت خدمت سربازی به تایید نهایی شورای نگهبان نرسیده است.

 انتشار اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون اختصاصی پذیرش دانشگاه فرهنگیان 1403

سازمان سنجش اصلاحیه ای برای دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در سال 1403 منتشر کرده که در آن برخی از مواد امتحانی و شرایط ثبت نام تغییر کرده است. ماده امتحانی فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی از دفترچه ویژه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو_معلم در دانشگاه فرهنگیان حذف شد. همچنین شرط معدل نیز از ضوابط پذیرش آزمون ویژه دانشگاه فرهنگیان برداشته شده است. ثبت نام کنکور اختصاصی فرهنگیان 1403 تا روز 11 آذر ادامه دارد و داوطلبان جا مانده می توانند از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است این آزمون در روزهای 6 و 7 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.

انتشار الحاقیه دفترچه یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1402

الحاقیه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 منتشر شده که در آن، شغل های مورد نیاز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در آزمون استخدامی و منابع امتحانی هر شغل، به تفصیل شرح داده شده است. در این دفترچه شرایط اختصاصی، شرایط احراز مشاغل، مواد آزمون تخصصی و اختصاصی برای هر شغل، شغل محل ها و محتوای ارزیابی تکمیلی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان آورده شده است. ثبت نام آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی 1402 تا روز 13 آذر ادامه دارد و متقاضیان می توانند از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برای ثبت نام اقدام کنند. لازم است بدانید آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در تاریخ 8 دی 1402 برگزار می شود.

 تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403

مهلت ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری 1403 تمدید شده است و آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند تا روز چهارشنبه 15 آذر با مراجعه به سایت سازمان سنجش، برای ثبت نام اقدام نمایند. شایان به ذکر است داوطلبانی که در آزمون سراسری 1403 ثبت نام کرده اند هم تا تاریخ 15 آذر فرصت دارند، در صورت لزوم به ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نامی بپردازند. لازم است بدانید نوبت اول آزمون سراسری 1403 در روزهای 6 و 7 اردیبهشت سال 1403 برگزار خواهد شد.

تمدید ثبت نام کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

متقاضیان شرکت در کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان 1403 که از ثبت نام جا مانده اند، توجه داشته باشند که مهلت مقرر شده برای ثبت نام کنکور فرهنگیان تا روز 15 آذر تمدید شد و داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش، ثبت نام خود را انجام دهند. همچنین لازم است بدانید مطابق با اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو_معلم دانشگاه فرهنگیان، شرط سنی تغییر کرده است و حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال 1403، 24 سال تمام خواهد بود‌.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

مهلت ثبت نام آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی سال 1402 تا تاریخ 17 آذر تمدید شد و متقاضیانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند، از طریق سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی امکان ثبت نام را خواهند داشت. شایان به ذکر است آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی در تاریخ 8 دی 1402 برگزار می شود و نتایج این آزمون نیز روز 27 دی ماه منتشر خواهد شد.

شرایط جذب امریه سربازی در دانشگاه تهران در سال 1402

دانشگاه تهران برای استخدام تعدادی نیروی امریه در سال 1402، در نظر دارد که نیروهای متخصص و نخبه با مدرک ارشد و دکتری را برای اعزام در روز 1 دی 1402 جذب کند. نیروی امریه فقط از میان فارغ التحصیلان برتر در رشته های مورد نیاز دانشگاه های تهران، شریف، تربیت مدرس، امیر کبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی جذب می شود. اگر در طی فرآیند مشخص شود که متقاضی واجد شرایط عمومی یا اختصاصی نیست یا مغایرتی بین اطلاعات ثبت نامی با اصل مدارک وجود داشته باشد، درخواست متقاضی حذف می شود.

منبع: ایران مشاوره

2023/12/06
|
ابن سینا
بروزتری
اخبار مرتبط
آخرین اخبار کشور

آخرین اخبار کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب